Law passed for Whitening Creams in Pakistan

حکومت پنجاب نے کاسمیٹک مینوفیکچررز اور فروخت کنندگان کے خلاف سخت کارروائی کو یقینی بنانے کے لئے ایک بل منظور کیا ہے۔
وزیراعلیٰ پنجاب ، عثمان بزدار نے ڈرگ ترمیمی بل 2020 کی منظوری دیتے ہوئے کہا کہ ماضی کی حکومتوں میں متعلقہ محکموں نے جعلسازوں کو آزادانہ ہاتھ دیا جو احتساب کے خوف کے بغیر عوام کو لوٹتے رہے۔ وزیراعلیٰ نےکہا کہ یہ بل لوگوں کے حقوق کا تحفظ کرے گا اور حکومت کو ایسے عناصر کے خلاف سخت اقدامات اٹھانے میں مدد فراہم کرے گا۔ یہ بل مینوفیکچروں کو بین الاقوامی معیار کے مطابق کاسمیٹکس تیار کرنے کا پابند کرے گا۔ وزیراعلیٰ نے مافیا کے خلاف حکومت کے اقدامات پر روشنی ڈالی اور مزید کہا کہ اصل اور برانڈڈ مصنوعات کی دستیابی کو بھی یقینی بنایا جائے گا۔ سالوں سے غیر رجسٹرڈ مینوفیکچررز پنجاب میں جعلی کاسمیٹکس تیار اور فروخت کررہے تھے ، لیکن ان کے خلاف کوئی کارروائی نہیں کی گئی۔
دسمبر 2018 میں ، کاسمیٹکس مصنوعات کی کوالٹی چیکنگ کے ذمہ دار پاکستان اسٹینڈرڈز اینڈ کوالٹی کنٹرول اتھارٹی (پی ایس کیو سی اے) نے ایسی کمپنیوں کو نوٹس جاری کیے تھے۔
اپنی رپورٹ میں ، پی ایس کیو سی اے نے ایک بڑے برانڈ کی بیوٹی کریم کو صحت کے لئے خطرہ قرار دیا ہے۔ اس رپورٹ میں انکشاف ہوا ہے کہ فائزہ بیوٹی کریم ، جو پونیا برادرز کے تیار کردہ ہیں ، اس میں مرکری ، ہائیڈروکونون اور اسٹیرائڈز ہیں جو کینسر کا باعث بننے والے ذریعہ ہیں۔

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *